Pomożemy zwiększyć Tobie sprzedaż analizując Twoją stronę internetową. Twoja strona internetowa to wizytówka Twojej firmy, to Twój brand. Sprawdź, co jest zrobione nieefektywnie na Twojej witrynie! Naszym głównym aspektem audytu Twojej witryny jest pokazanie Tobie, które rozwiązania zawodzą i trzeba je poprawić. Ciągłe doskonalenie, daje wymierne wyniki!
Szybkość działania Twojej witryny, jej estetyczność oraz drogi poruszania się po niej znaczą bardzo dużo! Kto u Ciebie będzie kupował, jak na prezentacje produktu przez Twoją strone internetową trzeba czekać wieczność, a kto u Ciebie kupi, jak nikt nie będzie potrafił poruszać się po Twojej witrynie? Zadbaj z nami o jakość Twojej strony!
Na wstępnie sprawdzimy, co masz do zaoferowania swoim klientom i na czym polega Twój biznes. Przyjrzymy się również Twojej konkurencji. Dowiemy się, jakie są Twoje cele biznesowe, aby pomóc je Tobie zrealizować.
Skonfigurujemy wszystkie programy analizujące Twoją stronę internetową w tym Google Analystic oraz narzędzie do mouse trackingu. Dzięki prawidłowemu skonfigurowaniu narzędzi, będziemy mogli wyciągnąć rzeczywiste wnioski z funkcjonowania Twojej strony internetowej.
Zrobimy testy wydajnościowe Twojej strony internetowej oraz wyciągniemy stosowne wnioski. Chcesz mieć chyba jak najwiecej wartościowych wejść na stronę? W odpowiedzi na Twoje oczekiwania sprawdzimy, jak wygląda optymalizacja witryny pod wyszukiwarki internetowe.
Na tym etapie analizy dopatrujemy się najmniejszych szczegółów, każdych nieścisłości, każdej nieintuicojności, każdemu elementowi strony, który przeszkadza w sprzedaży. Nie martw się, po szczególowej analizie powiemy Ci co zrobić, aby naprawić te wszystkie szczególiki w końcu diabeł tkwi w szczegółach.
Po zakończeniu audytu strony i analizy wszystkich aspektów strony dostaniesz od nas całościowy raport ze stanu jej funkcjonowania. Oczywiście nie obejdzie się bez stosownych wskazówek i porad dotyczących rozwiązania wszelkich problemów sprzedażowych na stronie. Jesteśmy również gotowi rozwiązać te wszystkie problemy za Ciebie.
Nie zwiększysz sprzedaży używając tych samych metod sprzedaży.
Kamil Łukaszewicz
CEO & Founder CreateBrand